Stockholm International Horse Show

Tidsinställt:

Tyvärr så blev det ingen Stockholm International Horse show för mig i år...

Vi har pratat om det och bestämt att vi skulle gå, och nu har vi haft så fullt upp med allt annat och jag håller på och planera vilka som ska fixa åt Caisa när jag är i Afrika och så. Men nästa år ska jag till Göteborgs horse show så det ska bli jättekul! Har aldrig varit på det förut men jag ska kanske börja spara lite pengar varje månad så man kan shoppa lite?

Gammal bild, vilken skillnad det är på färgen!? Bilden är tagen 3 mars 2011.

 

 

Caisa just nu, bilden tagen 19/11 2011.

 

Vilken är finast? eller nu?

Jag tycker helt klart att hon är finast nu, speciellt nu när hon är klippt!



Kommentarer
Postat av: Tess Klintestam

jättefin, ja gillar dock hennes mörka färg!

hon ser lite tunn ut i bak på sista bilden, har samma problem med min, sjuukt jobbigt!

2011-11-22 @ 13:40:25
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: Mira

Svar: Haha verkligen! ;)



Jag tycker också nu, älskar den färgen hon har nu :) <3

2011-11-22 @ 19:51:53
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0