regn...

Idag så red jag på volten i ca 45 min. Det gick helt okey faktist, men jag fick vara ganska bestämt i början för hon gick och slog med huvudet och höll på men efter en stund gav hon sig. Men hon är så himla ivrig på att göra allting, så fort man gör halt så svänder hon bakdelen för hon vill börja gå direkt.

Jag har övat på att hon ska behålla formen när man gör halt men det verkar helt OMÖJLIGT suck... Känns som ridningen börjar ta emot lite? Inte att jag tröttnat men vintern är antagligen på väg, det är kallt och blött hela tiden. Och framför allt så är det så mörkt...

Men idag så spenderade jag alltså dagen till att vara i stallet typ hela dagen, från 12 till halv 8! HAHA och under den tiden har jag inte gjort någon nytta över huvudtaget. Jag mockade och fixade allt klart och lunchfodrade hästarna, sedan så kollade jag när Mira red lektion, sen gjorde vi absolut ingenting :p Men sen när mira åkte hem vid 6 så red jag och pysslade lite med Caisa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0