Hoppträningen

I onsdags hade jag hoppträning då. Och det gick verkligen INTE bra... ALltså hon strävade emot och var vinglig..? Men vi hoppade mycket teckningskt och mycket sitst träning. Men sabina filmade iallfall så film kommer upp ikväll.

Sadeln vet jag inte rikigt om jag är nöjd med. Den hade glidit och det blev en omjämnt svett avtryck på ryggen. Och då är det ojämn tyngdfördelning? Men jag ska pröva den någon gång till för det kan vara att jag la sadeln för långt fram eller något, men jag ska pröva igen annars får vi åka in igen. För man har 3 månaders bytesrätt. Caisa var väldigt svår att hitta sadel till så det blir väl antagligen en till tur till mustang...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0