HAHHA älskade lilla gråa sak

Idag när jag var i stallet och Simon var med och jag skulle göra iordning Caisa inför att Agneta skulle komma så började jag tänka på hur tusan kan var vara så förtjust i en häst som VÄGRAR att stå stilla i stallgången, bajsar minst 6 gånger och skrapar med alla hovar och när jag försökte linda hennes frambenen så var det som att få en stämpel i pannan, "GLÖM DET!"

Sen frågade simon om jag skulle kunna sälja Caisa för några pengar i världen, men självklart är det svårt att säga när man inte fått ett sådant erbjudande men SERIÖST så tror jag inte att det finns något som skulle kunna få min att välja sälja min älskade häst! Hur skulle jag kunna sälja mitt liv för en "liten" summa, och då mista min bästa vän? ALDRIG I LIVET!

Caisa är min och kommer förbli det en LÅNG tid fram över! ♥





  
- Caisa njuter utav att  bli kliad ;)





♥ - Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0