Vila ( Torsdag)

Skriver ett försenat inlägg som vanlig :P Haha men iallfall Agneta sa igår (onsdags) att Caisa skulle säkert vara jättetrött efter kursen och ont i kroppen och så, men tydligen vet Caisa inte hur man är lugn och trött :P För hon var vaken och pigg och skarpade i stallgången och jag var på henne hela tiden att sluta. Hon rejsade i hagen innan jag tog in henne och var i full gång helt tiden... Men Caisa är Caisa och det älskar jag henne för ! Jag får så himmla mycket beröm om henne om hur fin hon är och hur lätt hon är att byta täcken på och så, hon är så välhanterad och det är nog bara tack vare Karin!

Men Caisa fick vila iallfall för att återhämta sig lite :) Så jag pysslade med henne jättelänge, både borstade och flätade svansen och manen ^^ Fast hon var inte lika nöjd som jag när jag flätade luggen och satte en rosa roset i men men jag lämnade ponnytiden mycket tidgare än jag behövde så hon får stå ut lite hihi :D

Juste sen lyckades jag smörja hennes mungipor med idominsalva (H) Det är ingen favorit från henns sida :P

 





 HAHA lite mindre nöjd eller :P?

 
Nu fick hon äntligen äta sig hö, då ville hon inte vara med på bild. Fick smygfota lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0