Lastträning

ojoj sent inlägg hihi (a) men idag så lasttränade mamma och jag, gick faktist mycket bra ! :D Dert tog 17 min att få in henne tillskillnad från sist som det tog 1 timme första gången och 45 min andra gången... Så är mycket nöjd, hoppas hon går in imorgon när jag ska på kurs... Men hon fick vila idag iallfall för hon var så duktig.

Så imorgon gäller det kurs för Agneta :D ! Ska bli jätteroligt eftersom jag inte har hoppat henne något, så får se hur lagom pigg och stark hon blir... Men mamma kommer vara beredd med filmkameran så imorgon kommer filmer oxå :D !!!

Föresten var mamma och jag handlade lite nödvändigt hästprylar idag, nya gummityglar, grep och bett :) Fast bettet var för långt så det måste bytas :/


föresten lite gulligull till min pojkvän  ! (a) <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0