mamma

Mamma ringde från stallet för en liten stund sen när hon gjorde iordning vattnet i hagen och sa att det var " typ blod" i hagen, fast hon var inte säker för det såg lite konstigt ut. Gud nu var jag säkert på att det var Caisa som har skurit sig på något eller något sånt, så mamma hämtar mig hemma och vi åker till stallet. Och då såg jag det så kallade "blodet" haha men som tur var så var det brunst, kände det på lukten :P Och sen mycket riktigt så hade Kizia ( Caisas nya BFF ) börjat brunsta. Så det var jätteskönt att det inte var något annat så jag pustade ut och sen körde mamma hem mig igen :) !

Sen idag sak jag rida på Caisa första gången sen hon kom ! Jag ska rida med Lollo försäkerhets skull OM det skulle hända något :) Tar nog med kameran så bilder kommer ikväll :) !


En jättehärlig bild på jollan och Lollo ! Mina och Caisas ridpolare ;) HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0