Kom nyss från stallet

Kom nyss från stalle som sagt, gick ändå från stallet till min pojkvänn ! Men nu när jag är här så måste han såklart fixa något med crossen, så då får jag sitta och vänta som vanligt.

Men iallfall så skrittade jag Caisa idag,  men det gick inte så bra för hon har ju inte snow grips så hon fick styltor så det blev en kort skrittsväng :) Men hon verkade tycka det var okey för sen vare full rulle med Kizia i hagen.
Glömde ta med martingalen för att prova den så det får bli imorgon.






Kommentarer
Postat av: Mira

Ihhh!!! Du har startat blogg!!! :D va fiin hon är!! Vi måste ses nu! Puss på dig!



Svar: hihi visst är hon!

2010-12-25 @ 16:29:28
URL: http://miraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0