gamla kommentarer

Bettan  om för tillfället...:

Är hon brun nu med=)?

Svar: Jag hon är lite allt möjligt HAHA, ska försöka fota så får ni se :)


FIA om Hoppträning:

Kul med träning! Vad har du för stövlar nu då? Det burkar vara så jäkla stelt att "rida in" nya stövlar xD

Svar: jag använder mina falserbo GTX nu dem är ändå så himla mjuka och känns inte som nya :)

// Fia
www.fiaalbertsson.spotlife.se

 

Josäfin :> om internett shoppning!:

Nej vad balla! :D

Svar: haha tack :D bara att dem inte har kommit än… Posten har nämligen problem att få fram paket.

 

 

Sofia om sommaren börjar ta slut:

Hon är så jäkla läcker din häst! :)

Svar: tack så mycket :D

 

 

Smsa Låna ([email protected]) om !:

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

 

Svar: Nej den förra fixade min kompis till mig för jag är så oteknisk, men min nuvarande har min kille fixat till mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0