yesterday

igår så kom jag hem så sent från stallet ( 22.30) så jag orkade inte skriva. Men jag red iallfall på volten. Nu är det dags för hårtkörning, här ska det trimmas HAHA. Men det gick okey, inte lika bra som dagen innan men det gick ändå bra. Jag red skänkelvikningar och tränade på galoppfattningar. Hon var väldigt lugn och fin i skritten och traven, hon arbetade i en låg form och trampade på ordentligt.

 Men sedan i galoppen så var hon lite mer "kanin" i galoppfattningarna men sen efter några steg så föll hon in i en normal galopp. Sen var hon även lite seg typ i munnen i galoppen, hon skjuder gärna ut bogen och förböjde halsen. Så då höjde jag ytterhande och så tyckte Caisa att det blev jobbigt. Men jag och hon kämpade på och det blev bra tillsist! :) Men hon var lite "segare" i munnen i galoppen än vad hon var dagen innan men det var nog för jag krävde lite mer utav henne.

Men jag var nöjd :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0