dumma häst :(!

idag var Caisa dum och jobbigt. *bajs häst* hihi

Hon var som en galen ko som släpptes ut på grönbete + att den hade galna ko sjuka eller något. Hon flög runt och kastede sig fram och tillbaka, allt skulle gå i 200 km/h och jag skulle inte göra något bara sitta där, tydligen. Hm hästkrake... Men det kan inte alltid gå bra som min kära mamma brukar säga ;)

Men imorgon blir det INGEN hoppträning för Caisa ska få vila lite från hoppningen och köra dressyr i veckan. Sedan i helgen så blir det massage dax :D!

Men saken med Caisa är att jag är helt galen i henne, alltid kännt så hära till en häst. Jag är förälskad i henne och gillar henne alltid lika mycket oavsett vad hon gör. Jag vet inte vad det är men jag blir lixom aldrig trött på henne när hon håller på och omskolar sig till kanin eller känguru. Kommer ihåg när jag hade Runnie så kom jag hem ibland och störtbölade bara för jag var så himmla trött på henne.

Men med Caisa så ger jag inte upp, vi ska bli bäst (vi är redan det) HAHA!

 
- i will always love you! And you will be mine forever ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0