Hoppträningen!

Åh gud vad bra det gick !!!!!
Hon gick hur bra som helst, inte alls stark eller något. Hur skönt som helst. Agneta tyckte att det var dne bästa gånger hittils och vi jobbade verkligen tillsammans. Men såklart så måste det vara något dåligt som händer och min "lilla" söta häst har börjat tjafsa med att gå in i transporten... KUL
Det tog typ 10 min, och hon sprang på sidorna av transporten och höll på och små stegra och sådär -.- Jag trötnade på henne, så då tog jag en reflex stolpe som vi har i transporten och drämde till henne i sidan med den, och då går hon rakt in och bryr sig typ inte.. suck

Men när hon väl är inne så står hon blixt stilla och där brukar hon alltid banka och hålla på, samma sak när man kör så brukar hon typ riva hela tranporten eller något, men hon stog helt stilla. Sen rider jag och så, men sen vill hon såklart inte gå in i transporten när vi ska hem. Men efter 10 min så går det :)!

Men vi hoppade olika små barnor och kombinationer, och hur skötte sig galant!!!! Men så klart så är detta den enda gången vi inte filmade HAHA typiskt!

Men är galet nöjd över min vackra häst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0