HOPPTRÄNING

|går var jag på hoppträning då, jag kom hem typ kvart i 11 så orkade inte skriva :)

Men som "vanligt" så ville hon inte bli lastad... och det tog 40 min innan vi fick in henne, men Agneta var seg som vanligt och träningen hade inte börjat än HAHA :P Så jag kunde vara med från första början så det var skönt :)

Vi började värma, vi skulle rida skänkelvikningar och göra lite öppna i galoppen. Men Caisa fick galoppera vanligt, för hon var jättepigg, så hon stutsade och så, så Agneta sa att jag skulle bara låte henne galoppera frammåt. Men skänkelvikningarna gjorde hon galant :)!! Jag red henne i låg form hela tiden. Agneta tyckte att det såg mycket bra ut, att hon trampade på bra frammåt och lyssnade bra.

Och när vi började hoppa så lyssnade hon HELA tiden! Vilken häst man har ;) HAHA det gick galet bra! Hon sög verkligen bra tag i hindret, men var hela tiden uppmärksam vad jag ville. Gud vad härligt det var :) Aggneta tyckte att det var hur bra som helst så det känns toppen :D Vi börjar verkligen lära känna varandra nu :)

Lägger ut filmen sedan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0