HAHA vi lever

förlåt för jag inte har skrivit men datorn har pajjat, men är nu fixad sen håller vi på att fixa sånt dära fiberintrenett så allt har kronglat :P

Men iallafall så går allt  bra med Caisa! :) Hon har sina ider, och jag har mina så det blir ju bra. HAHA men jag har hittat drömhästen och det känns som att det kommer förbli så.
Caisas nackdel nu ärnog att allt ska gå så fort, smidigt och galet som det bara kan, med andra ord så försöker hon äta och samtidigt dricka och sen tycker hon att det kliar i svansen och detta ska då göra samtidigt så hon hinner att äta och dricka så mycket hon bara kan... Sen är det dära med att skritta, det suger tycker Caisa, det ska gå undan och jobba lixom vem vill göra det !? Så när jag skrittar och arbetar henne och så fort hon verkar tycka det är tråkigt/jobbigt så ger hon upp och börjar sjuta upp ryggen, små bocka stanna vägra gå och sånt där roligt :)! Men så fårt det blir trav då funkar det, då är det okey att jobba för då travar man ju och då går det fortare än skritt ;) HAHA men det viktigaste är att hon inte är dum, och det känns iallfall inte som hon är, det är lixom inga fösökt att kasta av utan bara att göra vardagen LITE roligare... HAHA

Jag älskar dig min lilla fis fia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0