Stallet tooday

Skriver nu lite sent, men kom från stallet för typ 5 timmar sen :D
Ja som vanligt så händer det någon när man är med Caisa och självklart ska mina tåår vara ivägen för Caisa... Eller vi skulle rida och jag höll på spänna sadelgjorden, så blir hon rädd för något och hoppar till och landar på mina tåår SÅÅKLART ! så nu är mina små potatis-tår inte längre små utan stoora och blåa... Men men bara att bita ihop och hoppa upp och rida.

Igentligen skulle jag rida med lollo och elin idag, men eftersom det är + grader ute och Caisa har inga snowgrips och vi skulle rida en galopprunda. Så då hoppade jag över för jag är jätterädd att Caisa ska vricka sig eftersom det var de som gjorde att Runaway stog hela sommaren -10. Så nej tack till det, så vi förljde med Ditte en bit som skulle till ridhuset och sen vände vi :) Blev en kortare skritt runda.


Kommentarer
Postat av: Tove

Hej, snubblade in här på din blogg när jag såg en kommentar du gjort på Tess Klintestam's blogg. Jag har häst i stallet där lillcaisa stod förut och har lite bilder på henne från någon löshoppning och kanske några fölbilder också om jag rotar i arkiven. Kommer inte ihåg om Karin fått dem så hon kanske har gett dem till dig, men vill du ha dem skickade till dig är det bara att maila =)

2011-01-10 @ 15:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0