igår/idag

( Måndag) Idag gick det mycket bra, skrittade endast och arbetade henne i både hög och låg form på volten. Red även i djup snö så hon fick trampa under sig och bära upp ryggen :) Men fisfian var på hugget och ville trava hela tiden men sen när jag jobbat henne ett tag slappnade hon av och lyssnade jättrebra. Hade tänkt att raka henne, men hade verkligen ingen lust :P

Idag så fick Caisa stå, för jag var på träning och sen äre ju hoppträning imorgon ;) Ohh längtar så mycket! Idag han jag tyvärr inte pyssla så mycket med henne, men hon varkade lite grinig idag så det var kanske lika bra ^^ HAHA hon är verkligen som  jag, skit förbannad vissa dagar och hur glad som helst andra dagar (A) Så jag förstår hur hon känner ibland ;)

I helgen ska hon blir en nakeråtta, för hon blir svettig när hon jobbar i skritt... Så då ryker det och då kan hon inte skylla på att hon är varm och vägra gå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0