Livräddarna på... Marielunds gård ?!

Idag så snöade det så himmla mycket och det var dessutom + grader så Caisa och jag gick en lång promenad istället :) Hon var lite ovanligt mycket på tårna, undra vad hon tänker egentligen när hon ser dom dära snöbollarna på vägen... FARLIGT ! Men iallafall så måste ju något hända, så när Caisa och jag är ute och gå på en gata så ser jag en typ gubbe (+ 65 år) och han typ hänger och ser inte ut att röra sig och bilden står på tomgång.

Men jag tänker inte mer på det, men sen när jag 15 min senare går samma väg till baka så sitter han exakt lika dant! :O  Så jag tänker att någon kanske ska kolla så att allt är bra, men jag har Caisa så kan ej kolla så jag ropar på några längre ner på gatan oc förklarar för dom, så dom springer dit och mannen vaknar och verkar jätteförvirrad. Så dom ringer ambulansen, men jag var tvungen att gå med Caisa för ni vet hur hon är, kan inte stå stilla en sekund ska hela tiden hålla på och gå runt och så :P

HAHA men iallafall så hoppas jag att det går bra för honom !

Hej svejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0