Lite olika bilder



- Så sugen var hon inte direkt på att gå in i transporten... Men sen hade dom ett knep att man ställde transporten vid stallöppningen och så gick hon in! Dessa bilder är tagna från den dagen vi skulle hämta hem henne. 4/12-10



- På mustang, sadelprovaren. Vi köpte en Crown sadel, mycket nöjd. På mustang märkte nog både mamma och jag hur stor Caisa egentligen är... HAHA inte lika roligt när inte hästen inte vill gå in i transporten när vi ska hem...
7/12-10



- Nytt världs rekord? Rakning på 17 min ;) HAHA ja Caisa svettas ju som en galning så fick jag för mig att raka henne samma dag som första hoppträningen, dumt av mig. För jag gick en Caisa med energi till 100 som dessutom stog dagen innan... HAHA 19/1-11



 
- Lite "ponny" bilder ;) (NÄÄR BILDER)



- Caisa får syn på betfor hinken, ajabajja !!



-Försöker leka "oskylldig"







"hämta från hagen bilder"

Kommentarer
Postat av: tess

hon är så otäckt lik Peis! ska bli så kul att följa era äventyr :)

2011-01-29 @ 10:53:15
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0