Hemma från träningen jag = död

Japp är hemma, träningen gick bra. Vi hoppade i olika linjer och Caisa skötte sig bra. Hon var VÄLDIGT pigg och for runt som en kanonkula o.O... Hon verkade väldigt glad och bockade runt som en tjock liten ponny fast hon är en stoor häst som inte är tjock HAHA. Men jag rakade även henne idag, vilken häst man har?! Stog blixtstilla hela tiden, och så fort jag slutade började hon skrapa med hoven och när jag fortsatte slutade hon :P HAH gullhäst, hon är verkligen min lilla bebis på 650 kg ^^ Video och bilder kommer imorgon!


Juste, hon gick rakt in i transporten ?! vilken häst va ;)?

Kommentarer
Postat av: Mira

du, hon var sjukt fin!



Jag ba kollade upp och såg världens finaste häst så ska jag kolla vem som rider den så sitter du där!! ;D



Mamma och jag stod där och gapade :D

Förstår varför du blev förälskad och jag har bara sett henne i skritt :D (eller ja, skritt och skritt) xP

2011-01-20 @ 22:45:04
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/
Postat av: Emma

Precis som mor sin då!

2011-01-21 @ 17:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0