äntligen sol :D !

Åh äntligen sol, gud vad jag älskar solen! HAHA Caisa verkar njuta lika mycket som jag ;) Men idag så tog jag oxå hand om jollym min kompis Lollos galna och knäppa ponny.

Jag red jolly i ca en timme, vi red ut och galopperade ganska mycket. Han är en sån knäpp men ändå så himmla sööt så man blir tokig på honom :P Men jag arbetade honom först i alla gångarter, han var faktist jätteduktig, han har ju en sida som inte alltid är så rolig... Men idag så verkade han jätteglad och posetiv! Sen i slutet så rejsade vi lite hihi, han tog i allt vad han kunde och öronen var spikpaka frammåt och han bara ökade och ökade HAHA sen fick jag sammla ihop honom och direkt kunde han gå tillbaka till arbete! Duktig ponny.

Föresten så var det 2 månader sen jag red ponny sist = UNDERBART!!!

Caisa öga är svullet fortfarande men hon verkar inte ha jätteont längre, men det är blod runt ögat och så men får inte ta bort det ännu av henne. Men det får läka lite mer sen måste jag tvätta bort det för hon har på ögonfransarna och sånt. Men Caisa har jag inte ridit ännu, jag tänkt rida senare  eftermiddag. För hade lite brottom idag.

 Fina flickan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0