stallet!

Sitter i stallet och väntar på att pappa ska hämta miig :D har fått dator från skolan med intenett så sitter i stallet och skriver ;)

Red ut idag, som vanligt HAHHA. Jag red slingan som vi kallar den, en ganska laom rundá på 45 min :) Caisa skötte sig galant och höll sig mer på marken idag. Travade ganska mycket men det blev en del galopp oxå :) Nu går det att rida ganska bra faktist ! fast det är ändp svprt att arbeta och så för dom får kämpaa ganska mycket i snön så Caisa orkar inte tänka på att både arbeta och att galoppera :P Men jag arbetade henne ungefär halva ridturen sen fick det bli lite snabbare ;)

Den enda var att hon var ganska stark... Hon brukar vara mjuk även fast hon är pigg :P Men men ...

Nu kommer min skjus, skriver mer sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0