skitväder...

neej inte mer snö!!!

Idag fick Caisa stå... Jag kom hem från skolan halv 4, då deckade jag i soffan och sov typ 2 timmar. Sen väckte mamma mig och påminde om att det var min "matdag" dom mamma har inört tydligen. Så slängde ihop en ungspannkaka och tog bussen som gick 19.35.

I stallet så mockade jag, gjorde hö, fixade mat och bytte vatten. Sen borstade jag henne och myste lite :) Hon var lite grining när jag kom till stallet idag, men sen blev hon gladare när jag bärjade borsta och sånt.



Juste! Caisa har blivit mycket renare i boxen ! :D Asså förut så gick det inte att mocka typ, man fick slänga ut halva boxen för att det skulle bli någorlunda rent, men nu så är hon mycket lättare att mocka åt! Det är nog för att hon har fått en ny boxkompis brevid sig. Hon trivdes inte så bra med den förra som tur är har flyttat nu :)


Hej svejs

imorgon ska jag rida på dagen för jag är ledig imorgon så hoppas på bra väder :D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0