långritt

hellu!

Idag blev det lite längre tur med fisen jolly och Lollo :)! Hur skönt väder som helst och hästarna var lagom överspidade...
Men vi hade skitkul och pratade jättemycket och galopperade massor ;) Fast på hemvägen ska det såklart komma 3 chao moppar som låter hur mycket som helst, och lilla Caisa blir jätterädd och står och stegrar och snurrar runt i typ 200 km/h men jag pratar och lugnar ner henne så allt gick bra.


Men innan jag red, när jag väntade på lollo som var sen som vanligt så tog jag av Caisa hennes täcke och släppte henne i en lite mindre hage. HHAHA hon sprang runt som en galning och verkade verkligen njuta av solen! :D
Hon bockade och hoppade över alla snöhögar, var lite orolig att hon skulle hoppa över staketet då hon rejsade mot det och sen typ tvärnitade. Hon lyfte lite oxå på frambenen men hon höll sig på marken som tur var ;)

synd att simon inte var med och fottade men nästa helg blir det, så får hoppas på sol ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0