härligt väder :D

Åh äntligen soool :D Hur skönt som helst, nästan varmt oxå ;)

Men idag red jag med Lollo och jollan. Det gick jättebra, båda var busiga och pigga och och verkade njuta till 100 %! Vi red röllingby och galopperade massor, det var tugnt för hästarna eftersom det är typ 50 cm snö! Sen idag så var pappa och jag iväg till arnigen och köpte ett nytt bett. Ett rakt bett, sen blev det oxå genomskinliga bett plattor eller vad det heter. Det gick jättebra att rida med! Caisa verkade jätte nöjd faktist så jag tar nog detta bett med till hoppträningen och hoppar med det på onsdag så får vi se vad bossen säger HAHA (Agneta)! Men sen tänkt jag även ta med martingalen så Agneta sa att vi kanske borde sätta på den. Men vi får se :)!

Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0