Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst

Sämsta:

Att hon vill köra sitt egna rejs och sen får jag typ hoppas på att jag hänger med :P Nä men asså hon är himmlan duktig men det är när man kommer till hoppningen så blir hon så himmla taggad och så. Men det är nog bara en himmla massa träning som behövs!

Sen vet hon att jag är kort och att hon är väldigt hög, så när hon inte har lust att bli tränsad så tar hon bara upp huvudet ett tag till hon tycker att det är okey HAHA.


Bästa:

Att Caisa är så himmla mysig och älskar att bli bortsad och är lätt hanterlig i det mesta. Hon hoppar otroligt fin och är verkligen bra på det. Sen egentligen det bästa som jag tycker är att hon är så modig! Hon går fram typ överallt och bryr sig knappt om något. Då är det lättare för mig att lita på henne.

--------------------------------

HAHAH det var svårt att komma på vad man skulle skriva men där kom lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0