vår!

Idag så är allt på topp :)!! Vädret är underbart, varmaste dagen hittils! Igår så red jag ut med en kompis hon fick låna Caisa så red jag en annans häst som jag tog hand om, blev en lugn tur på typ 40 min, vi traskade mest runt i skogen och så :)

Och idag så fick hon en väl förtjänad vila! Så idag fick hon beta och fick massor med ompyssling :)! Det blev allt från styling till tvättning ;) Jag fixade manen, klippte lugg + svans och hov skägg och randen runt hovarna. Tvättade av svansen och bortsade en timma :) och undertiden så fick hon beta, gud vad hon njöt! Lika så jag (a)

Sedan så släppte jag ut henne i en liten hage som det är lite gräs och så i, så där fick hon beta och jag låg och solade i hagen (a) Hur skönt som helst, hon flög runt i hagen som en vildhäst och bockade som en galning och benen var åt alla håll HAHA ^^
Men sedan så stog hon och betade brevid mig och njöt för fulla muggar :)!

Åh är galen i hästen, är som besatt! Har aldrig kännt så här, NÅGONSIN! Så himmla härligt att bli mött i hagen av lilla Caisa och mötas av det härliga gnäggandet när jag kommer till stallet ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0