svettigt

idag så blev det en rolig uteritt med Josse min kompis och hennes ponny. Det blev en del galopp och Caisa blev väldigt svettig men hon tyckte att det var roligt :)!

Hela ridturen gick bra förutom i början, för hon var lite på hugget redan från början när jag skulle skritta till josse. Sen när jag kommit en bit så kommer det en JÄ*LA hund som skäller som en galning och rusar mot Caisa. Så då typ slänger jag mig av henne för försöka få bort hunden, och då kommer ägaren typ lugn bara kom nu lilla vovven typ, HAHAH det kokade inom mig :P

Och sedan kunde jag inte komma upp (suger att vara kort!) så då fick jag gå en bit, sen var det människor som golfade brevid där jag red och Caisa var super rädd för dem. Så där gick hon upp i varv och sedan när jag skulle hoppa upp så var det golfare där oxå men tillslut lyckades jag kravla mig upp och så kom vi äntligen iväg haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0