De dagarna som varit:

Söndag:
"Tvingade" mig att rida, uppfatta inte det fel men ibalnd orkar man verkligen inte att rida men jag var TVUNGEN att göra det eftersom hon ska stå på måndagen. Jag red dressyr på volten i ca 40 min. Det gick faktist helt okey. Hon var lite hård i munnen men kämpade ändå på bra! Jag red mycket skänkelvikningar och halter.

Måndag:
Vila

Tisdag:
Idag longerade jag henne, jag hade inspänningstyglar. Hon skötte sig jättebra! Jag värmde först upp henne, då var hon inte inspännd utan hon fick sträcka ut sig och bli varm i kroppen. Sedan så satte jag på longerinspänningen. Hon gick hur bra som helst, hon tuggade mycket på bettet och lyssnade bra på min röst. Hon gick i en låg form för att lyfa upp ryggen och få arbeta fritt. DUKTIG HÄST :)! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0