Kom nyss från stallet !

Varit hos Caisa nyss. Allt gick okey, eller asså det gick bra förutom ridningen :P Men det var bara för att på volten äre typ 50 cm snö och hur tungt som helst att rida i, och sen är volten ganska liten och Caisa är precis tvärt om så hon får så svårt att galoppera och så. Sen när det är så djup snö så blir hon lång och då orkar jag inte hålla ihop henne... Men imorgon bär det av till ridhuset så då ska vi jobba stenhårt :D !

Föresten så kom jag på en till sak jag fick i hästväg i julklapp, en namnskylt! En jättefin som är i guld och blommor på. Sätter ut bild om någon dag :)

Martingalen satt perfa!

Med Caisa så märker man många nya saker varje dag, men 3 saker jag har lärt mig idag:

* Caisa ser ut som en snömonster ! LÅNGHÅRIG !!! ska rakas innan Agneta kursen !
* Hon vet att hon är stor och jag är liten = Hon bestämmer *suck*
* INGET TÅLAMOD !

älskar dig mitt busfrö :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0